Isnin, 22 Ogos 2011

another day wif you


tajuk jiwang nak mati kan...ops!!!..xpe la skali skala aku jiwang bukn ade org kish pown..jiwang sje2 jer..chill la jue...hik3!!!!...

>>>sedr x sedar tggl lgi 6hr nak ryer...cepatnya mse blalu..rsa mcm bru jer awl pose wlaupun aku demam agak teruk cmpur dgn campak lg mase awl2 pose ai tuh...smggu dpt MC...mmg sjarah la tuh...dlu tyme sek ade jugak MC mse kena keracunan mknan...adt la tuh org yg selalu skit mcm aku nie ha...huhuhuhu

syukur ke hadrat ILLAHI,hr yg ke 23 nie aku msih diberi kesempatan tuk bpose n tunaikan sgala suruhannya...selesai smyg isyak,smyg hjat & istikharah....duk tmenung dlu kjap xthu nk wat ape...kaki terasa lg sakit..ape la malang sgt nasib hr nie..nk jatuh tgga katil la nsib baik sempat pgang...dh la cr tqa keliling umah pdhal tqa duk kat blkg aku jer....mati2 aku ingt nisah yg duk blkg aku..plik gak, dlm blik xde,kat dpur xde,dlm blik air xde....tqa plak blh tgk jer ak pusing2 xtnya pown...lpas tuh dia gelak punya la dhsyt kat ak..ish!!!!!....ape la malang sgt nsib ak hr nie...

19/8/2011....

bbuka pose lgi...tp bukn kat dgun,bukn jugak kat umah tp kat kaytee..ngn hadi n ain,...lpas asar trun dr umah...g amik hadi then g pusing2 ingt nk cri adiah tuk ank abg rizal dlu tp kdai plak daa nk tutp so g macd terus la....lpas bbuka g smyg kat msjid putih then g giant cr adiah baby...

ai nie dpt adiah dr hadi...terharu gler2..wlaupun sje je main2 ngn dia slma nieyh....

di,tengs tuk buku n sweaters tuh...terharu thap xbtul ase....termenung jap bila tgk tuh..xpnah lg dpt adiah cenggitu dr laki...dlu ade la dpt kad ucapn n key chain jer dr dak2 kelas kt kmpus selain mndi tepung.....


bru bc separuh bku nie di...xsempat sgt nk bc laju2...kena amik feel gtu..hik3!!!!!


"sesungguhnya rindu adlh perasaan yg sgt ikhlas muncul dr hati naluri seseorg, tiada sesiapa yg merindui seseorg dgn hrapan mndpt gnjaran material.....>>> DR FARHAN HADI:DENYUT KASIH MEDIK....

ABDUL HADI MOHD ZAHARI...this is urs, for being wonderful u..enough said,thanks...together we stand,hand in hand...


di,msti xpsan kan bila mse amik gmbr nie..tu la...sibuk sgt chat kat fb..khusyuk ek???..hhahhha.....GCB dh tggu kat dpn tuh ha....














***di,xyah nk terharu sgt la bc entry aku kali nieyh...aku dh tlebih tharu smggu nie ha...tengs a lot...(~_*)....ingt!!!...konklusinya,jdilah org yg setia...cinta pertama vs cinta utama...pglmn ke xpglmn ke..kisah idup mgajar kita slma nieyh...bukn tuk mlemhkn smgt kita tp tuk mjdikn kita lebih kuat tuk mghdpi hr2 yg mndtg...di,jgn give up lg k!!!...aku plak yg rase takut bila ko give up....percya pda diri sndiri,sbb hnya kita yg knal siapa kita buknnya org len.....TENGS 4 EVERYTHING....GONNA MISS U....TENGS 4 BEING MY FREN...(dgr segala cter sdey,cter gmbira,cter nakal,sgla skit yg aku ade,risau slma nieyh,soe sbb kena usik slalu..)

>>xsabar nk jmpa baby ryer nnty,,,rindunyer......
~~~~ramadhan yg bmkna..kuharapkan sywal pun bgtu jua....
---setahun yg telah blalu,bgkit dgn smgt bru...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan