Ahad, 28 Ogos 2011

adakah ramadhan kali ni yg terakhir...!!!!!

entry bru kali nieyh...eem!!!!!...

ramadhan yg bkl berakhir..sayu jugak rasenya..thun depan jumpa lg ke x??..aku xde jwpn tuk soalan tuh...smuanya msih sme ke x...wlaupun thun nie aku demam sme mcm thun lpas...tp xde la seteruk thun lpas yg xleh nk mkn nasi tuh...smpai abg yg kje kat dining pun tgur nmpak kurus sgt..emmm...tu crter thun lpas...crter thun nie...lpas sthun berlalu...ak makin kuat...kuat ke??agaknya la kowt sbb dh xde airmata..xde kew???hahahah..sumtimes ade jugak..xleh tipu diri sndiri...yg berlaku biar jer la....idup kena truskan jugak...xleh nk mgharap pd mnde yg sme jer....rmdhan yg bmkna buat aku...bmkna sbb???aku pun xpasti..kdg2 rase jugak sayu tuh..mgkin bmkna sbb rasa kcewa tuh mkin lme makin hilang...arap2 ryer kali nie aku dh xjumpa dia...bukn nk dendam or pape tp dia yg buat mcm tuh dlu..kalu jmpa pun buat ape...buat skit aty la kowt..hihihi......eemm..

entry kali ni bukn crter sthun lpas...crter yg akn dtg...haRi RaYA....beraya tnpa abg n kak ngah..thun lpas pun abg balik ryer ke 3..thun ni balik ryer ke 6..tyme tuh aku dh nk balik dungun daaaa...kak ngah balik pg ryer ke 2... thun ptama beraya dgn baby...xsabar nk dgr sore riuh dia...ckp dgn kak ngah td pun dia bsing2 skali kat blkg..RINDUNYERRRR!!!!!.....plan pg2 ryer nk g kubur arwah kak n sdara2...xthu la jdi ke x...eeeemmm.....

mlm duk ckp2 tel ngn hadi..blh plak dia tfikir xnak contact ngn aku selama sthun...eeemmm...dia mmg la blh..tp aku xyakin yg aku blh kalu x contact ngn dia,....yer la..spanjang dia balik mlysia ni hr2 aku contact ngn dia...smua crter aku dia dgr...plizzzzzzz la di...off k cabaran tuh...

>>>x sabar tggu ryer ke 2 sbb baby balik..tp arap2 lmbt la ryer ptama...kalu la hadi btul2 on cabaran... :( :( :(

xde idea dh la nk tulis....stop jer la..t dh ade mood yg baik bru tulis balik....enjoy it...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan