Selasa, 30 Ogos 2011

syawal yg bermakna

syawal tba lgi...terasa sayu sgt2 bila dgr takbir ryer mlm nie....pejam celik pejam celik...kejap jer setahun berlalu....bru terasa..dlu terasa sgt jauh pjlnan yg bakal aku tempuh...eeemmm....mlm ryer kena gosok 6 pasang bju melayu..dh mcm buka kdai dobi aku rasa...cmpur dgn bju aku lg..dowang sedap jer ngadap tv tgk cter ryer...uh!!! dera aku yer mlm nie...xpe2..smpena buln baik nieyh nsib baik redha jer..hhahaha

pg2 dh tjaga... lena sgt tido sbb smlm tido lmbt..siap2 ape yg ptut pstu kul 8 g smyg ryer..dh 2thun aku xleh g smyg ryer...excited gak la nk g thun nie..dgr takbir ryer mlm pun dh sayu yg hr nie lg ah..lpas smyg ryer balik umh kjap then g kubur arwah kak n pak amir..sudh bc yasin smua2 bru la g umh wan..phtu start la g umah2 len..letih gler...dgn org mai kat umah xptus2..tp sonok...rase la kemeriahan ryer tuh..ptg tido kjap pstu dayah call nak mai umah...zety ngn wa pun ade skali...

mlm nie hadi dh nk balik sne..terasa gak la len..mcm yg aku ckp la di..xde dah org nk kco2 aku,xde dh dgr lgu 'my baby you' bunyi kat enset aku...tp pape pun ingt lg ko pesan jgn pernah berubah n be strong..'kalu demam pkai sweaters yg ko bg'..jampi la sgt kan!!!....*do it 4 both of us..tp ak xblh la di...on ke off ke??yg pasti kembali mcm bese....aku kan dh ckp sbb ape xleh off so arap ko pham la..takecare di..gonna miss u..ingt!!!..aku syg ko...

0ne thing i'm scared 0f is falling in l0ve..
because once i'm in luv... i'll l0ve sume0ne with all my heart..
.eemmm...xnak perkara yg same berulang lg..
setahun yg ckup mmbuatkn aku matang dlm menilai erti idup.
semoga ade yg memahami..INSYAALLAH
,(doa & istikharah agar hati dpt mmbuat keputusan dgn tepat,semoga ALLAH mndgr doa hmbanya yg serba kekurgn ini)....

>>tggu baby balik...
>>>esok nk celebrate befday abg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan