Ahad, 7 Ogos 2011

2011..pose dtg lagi

ehem!!!!..pose dtg lgi...emmmmm..mknanya dh cukup setahun aku hadapi smuanya...belajar melupakan...belaja untuk jdi tabah,blaja tuk idup tnpa dia....ku hrpkan pose thun nie lbih bmkna bbnding thun lepas..I.ALLAH...kejap jer dh smggu pose..terasa lma plak x update blog nieyh...kui3...

tp awl2 pose aku dh demam..1day pose aku g klinik then doc ckp kurg air dlm badan, xckup tido n kena mkn byk2 skit..aku dh mkn skit punya byk taw..doc suh mkn vitamin C..HAHAHHA...emmmm...xthu la...balik umah aku kena campak plak..kes naya..g klinik plak mlm tuh..sdey yg teramat sgt la tyme tuh...dpt MC smggu..aiyaaaa... 4hr xg kelas..rindu kat dak2 tuh..mcm2 cter aku dgr...hr jumaat bru aku kuar dr umah..hahaa...g bazar...tp bdn still panas2..bahaya jugak la...arap2 cpat chat...

tengs to dayah,hadi,adik yg byk bg aku nasihat....syg korang sgt2 tawww!!!!...
rindu xleh jumpa dayah!!!....
hadi dh ade kat mlysia..
rindu baby!!!!!....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan