Khamis, 17 Februari 2011

senyuman kembali terukir!!!!!!!!!

lepas ape yg berlaku dan ape yg aku thu,aku kene bgn dan mulakan idup baru ..bukan lgi mgharap pde yg telah pergi dan bhgia bersama org lain..
jue,bgn!!!!bgkit dr segala kesedihan...
ika,mu kne kuat....lupakan dia..biarkan dia bhgia..
eqa,setiap yg berlaku pasti ade hikmah disebaliknya....

time kasih la yer kpd semua yg bg aku semgt selma nieyh....atiqah abdullah....terima kasih sbb mnjdi pndgr setia selama nieyh...eqa thu tqa pown ade mslh sndiri tp smpat lgi dgr crter2 eqa....bg ika nsihat...byk sgt daa nsihat yg tqa bg...LOVE U!!!..semoga bhgia ngn khai awk....khai sy dah bhgia ngn org len...huhuhuhu....doa eqa selalu ngn tqa..

hr nieyh aku dh nekad dan jnji dgn diri aku sndiri nk lupakan dia...hr nie dh pdm semua gmbr2 dia..sgt sakit bila dpt tgk wall fb dia..SEMOGA TERUS BAHAGIA!!!.nk idup sorg????xde sape2...sumpah....jgn pernah main dgn sumpah yg bakal mkn diri sndiri...sy xsuh pown awk bersumpah....lupakan jer la...NOKTAH!!!!!KUNCI!!!!& CAMPAK JAUH2 CRTER TNTANG DIA.....itulah ayt yg tqa bg kat aku.....buka crter baru lmbaran baru....

d next one.....time kasih kat ABDUL HADI BIN MOHD ZAHARI....satu2nya insan yg byk bg idea dan pndgn tntang insan yg sgt suka mndesak aku.....di,kalu la ko terbc nieyh..jgn senyum sorg2 plak....thanks bro...nice n swit one.....aku still ingt bila ko ckap "fake bf".....hahhaahhaha..lwak gler ah tyme tuh..aku smpai xblh percyer btul kew ayt ko tuh..mcm di alam mimpi pown ade..hahahah..aku ciap blh snyum sorg2 lgi....kalu ingt balik...mmg agak swit la,swit sour gtuh...selain tqa ko la yg byk bg aku nsihat...smpai skrg aku pgang lgi ayt nie di..
senang!,no heart feelings,no missing,no sulking2,when the tymes come,we know wat to do,focus on stadi!!!..
time kasih ler sbb snggup tawarkan diri...hahhahahhha....lawak la ko nie di...teringt lak tyme same2 kene hafal quran tyme drjh lima...kita buknnya mghafal tp kita brcrter..ko la mula dulu di...byk sgt crternya..tyme ustazah dtg jer ckp dh hafal...hahahh...soe sbb hal2 dulu..mgkin ko dh xingt daa...~weeee....skrg kita still sme di...bertukar crter,nsihat,pndpt...tghri td aku belek2 balik album zmn sekolah dulu...tgk ade jugak gmbr2 nakal ko...hahahha..zmn2 sek la katakan..thanks sbb bg aku curi gmbar ko walaupun ko tag gmbr len tp aku amik gmbr nieyh....hahhahaha..soe yer...aku xleh amik gmbr tuh..ko block kan profil pic ko dr org..ish3....dasyt sgguh..hahahaah....
























ini lah dia gmbarnya!!!!!ehhheehehhe....aku curi yg nie...ko ckap amik jer mn2 yg aku suka kan...so aku suka yg nie...aku amik la....heheehe...lalalllalaalala......eqa syg sgt korg 2org.....jge diri leklok..kalu dh ade calon,naik pelamin jgn lupa eqa plop...tqa dh sah2 bhgia....ady jgn lupa aku plak...ngeh333......

di,u r de fake one.....aku akan ingt smpai bila2 la....
tp tqa doakan bnda len..bhya!!!!!!
KEEP GOING ON!!!!!!!!!!!!!hahahhahahaa.....

LOVE BOTH OF YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!
SEMOGA TERUS SUCCESS YERP........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan