Isnin, 21 Februari 2011

aagggggggggghhhhhhhhhh dah lmbt......

balik kelas ptg marin ingt nk tido tp xleh tido last2 duk ngadap laptop ni ha...upe2nya ade yg ingin bkgsi crter..ko kata aku thu sal ko???agak la..kan dh lme knal..nevermind la hal tuyh.mlm sdap jer dpt mkn bege ngn cheese..hahaha..mmg gemuk aku pasni dh la rase mcm gmuk dh nieyh...aduyai...g jog shari jer..xpe cuti nnty smbung balik misi dan visi.ingtkan nk join program kaunseling kat dining last2 skali tunda hr len..msuk bilik dgn muka xberslhnya tido..hahaha...mmg sonok dh la duk sorg2 dlm bilik,kak na balik kg...kak jibah g kelas...kul 12 br ler aku bgn..ingt study punya psal...chayok2!!!!...smpai kul 3.30 aku study pkirkan kelas kul 8 tido ler kul 3 tuyh...ttba dgr mcm ade org ketuk pintu then sbut nm aku...aku dgn mamai fkir aku mimpi ke btul2..hahahhah...last skali buka pintu tgk tqa dh ciap pkai bj nk g kelas...agggghhhhhhhhhhhh dh lmbt.. jam bunyi td aku tutp tgk2 dh kul 7.50 hhahhaa...dh lmbt nk g kelas..dgn rase xberslh tqa tnya nk suh dia g dulu ke mcm mn so aku ckp korg g jer la..aku mlas nk kjar2..hahhaah.aduyai...sejarah la nieyh...skali dlm seumur idup aku lmbt bgn nk g kelas...sek dulu ader jer tp sempat ag nk berciap..nsib baik kelas maf hr nieyh nk bincang past year jer kalo x mhunya tnganga aku blaja ngn tqa...1tyme ponteng kelas maf...mdm emiza soe..ehhehe...ape la...plik2 jer aku nieyh..tqa call 3 kali tp xdgr gtal g wat silent fon..*hbis tuh sape suh ade org gatal sgt kco aku,silent jer la kan*..ahahahaha.....kan aku jugak yg sush..asal la diorg xpnh fkir sal sushnya aku nim....*p/s:-semua org ade klbihn dan kekurgn msing2...kul 10 t sy g kelas yer tqa jgn risau..hahhahah..nk g ngundi lgi...mpp o mpp...D.A. tggu yer..lme dh xg d.a....t konsi crter lgi yerp..yg tbaru...nk smbung chat ngn kak+mkn...kul 10 der kelas....salam hr selasa..ngeh3...
~ceriakan hr mu dgn snyuman,biarlah idup xceria pown~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan