Rabu, 9 Februari 2011

kenapa harus kembali mncari aku....

kalu dulu kau pergi tggalkan aku..so pergi jer terus kedepan tnpa pusing lagi ke blkang,dulu ak hnya mmpu mngis dan berdoa agar kau bhgia dgn jln yg kau pilih dan bhgia bersama dia yg tersyg...knp harus kau mncari kmbali org yg tlah kau tggalkan..mmg dulu aku pnah mtak untuk kau kmbali tp knp hrus kmbali stelah kau kcewa dgn dia...seolah2 mncari aku untuk hilgkan rasa kecewa yg ade dlm diri kau...hidup kita ni ibart roda..kdg2 kita berada diats kdg2 kita berada dibwh...jika kita berda diats jgn terlalu angkuh dgn ape jua yg kita miliki skurg2nya pndg la org berda dibwh....setiap yg ALLAH kurniakan adlh bersift smntara untuk mlihat sejauh mn kita mggunaknnya....dan jika kita berda dibwh redha dgn ape jua yg berlaku...mgkin ade hikmah disebaliknya..ALLAH itu mha adil...mgkin btl ko ckp ko bersedih bila dpt thu aku bersme dia.tp knp mase tu br ko nk rase semuanya????stlh smua pggiln dan sms aku ko buat xthu..mcm aku niey x de aty dan perasaan...aku blh teruskn idup tnpa ko dn aku harap ko blh teruskn idup tnpa aku skrg...aku xkan pnah bg pluang ke tiga sbb ko dh sia2 kan dua pluang...aku buknlah bndndam tp sush untuk aku trima kmbali...kalu hr tu ko pnah ckap yg aku msih sukar untuk lupkn dia...jwpn aku mmg ye,,ckupla dia jdi org last untuk aku ingt....soe...cari dan tggulah org yg lbih baik dr aku...salam kemaafan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan