Sabtu, 17 Ogos 2013

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
tak terlambat lagi kan nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin...
Mohon Maaf atas semua salah dan silap....

Syukur masih berkesempatan menyambut aidilfitri dengan orang-orang tersayang...Alhamdulillah...sayu terasa dihati bila tulis nie...tapi raya pun dah berlalu...

Ucapan khas hari raya....heeeee....

Ayah-MOHD DIN BIN SAID
~First of all...kak mintak maaf banyak-banyak dengan ayah if ade terkasar bahasa terkurang ajar..tak dengar kata...Alhamdulillah tahun nie masih berkesempatan sambut raya dengan ayah..salam cium tangan cium pipi di pagi raya...bagi duit raya kat ayah..heeeeee..terima kasih atas segala pengorbanan ayah selama nie...muahhhhhhh....

Mak-ZAINAB BT CHE AHMAD
~terima kasih jugak kat mak sebab besarkan kak selama nie..kak mintak maaf banyak2...muahhhhhhh

Adik Beradik
~Kak mintak maaf jugak tuk semua...abg,kak rahie,kak ngah,abg deli,asyraf,yie,yen,ali,firdaus,ain...raya tahun nie gambar masih tak lengkap..bila semua nak berkumpul nie...hadoiiiinya..xpe la...muahhhhhhh

Hadi
~Di,aku mintak maaf banyak2 if selama ko kenal aku,aku banyak sakitkan hati ko...kacau2 ko..panggil ko bukan2...aku mintak maaf banyak2...semoga ko sihat kat sana..semoga berjaya dalam hidup..semoga bahagia disamping orang tersayang...tenkiu call aku pagi hari raya...call bukan nak mintak maaf tapi call tuk cari gaduh..as usual..i know u. *tahun depan aku claim hadiah befday ngan duit raya*...

Dayah
~Mik,saya mintak maaf if sepanjang kita berkawan & rapat ade jer menda yang tak kena...if ade saya tersalah cakap..tersalah kata..tersalah amik tahu pasal awak..saya mintak maaf banyak jugak if saya ade buat awak terasa dengan saya...sangat-sangat mintak maaf ok..semoga berjaya dalam hidup dan bahagia selalu... *rindu nak lepak kat kaytee & g jalan2*

Tqa
~Sayangggg...tenkiu for everything..love u so much..tengs for always be there for me...nangis bersama ketawa bersama..sorry if ade banyak salah faham sepanjang kita kawan nie..nanti jumpa yeeee....

Gemokkkkk
~Hey gemokkkkk yang selalu cari gaduh...aku mintak maaf sangat-sangat if sepanjang ko rapat ngan aku,aku ade tersalah cakap...mintak maaf taw..terima kasih sebab selalu bagi pendapat walaupun pendapat yang menyakitkan hati...terima kasih sebab ingatkan aku tentang banyak hal...ko kawan yang selalu ade selain hadi..i mean kawan lelaki yang rapat ngan aku & aku boleh share macam-macam sebab ko tak banyak songeh... *semoga lepas hajat nak beli fon baru & semoga berjaya dalam jurusan BACC..study leklok*

~nie jer gambar-gambar raya yang ade..heeeeeee

macam2 gaya dah si kecik nie buat...





~nie copy & paste jaa punya post..kalu ikutkan ade benarnya ayat nie sebab aku pernah je kena macam nie...

As salamu'alaikum shbt tersyg. Hakikat yg ramai org terlepas pandang: Kita boleh berkomunikasi melalui minda. Apa yg kita fikir mengenai seseorg akan terpancar dlm bentuk gelombang & masuk ke minda org itu. Tu sbb, sering berlaku bila kita teringat akan seseorg, tak lama lepas tu dia hub kita melalui sms, whatsapp atau call. Bila kita bercakap ttg seseorg, tiba2 org tu muncul. Bila kita mimpi ttg seseorg, rupanya org tu juga ingatkan kita. Byk lagi cth2 yg ada. Justeru, mulai hari ini, pastikan kita kawal pemikiran kita agar menghantar gelombang yg positif saja kpd semua org di sekitar kita. Insya Allah org akan bertindak lebih +ve terhadap kita, org syg & yg paling penting Allah akan lebih redha terhadap kita. Moga Allah mudahkan segala urusan kita. Aamiin, wassalam.

- Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah -












Tiada ulasan:

Catat Ulasan