Rabu, 31 Julai 2013

double two!!!!

31 Julai 2013
22 Ramadhan 2013
Rabu

hari ni baru berkesempatan nak update blog..bukan sebab terlampau rajin tapi sebab terlampau malas nak taip tapi kan tapi kan aku tak larat jugak sebenarnya...#gittew...hari ni dah 22 hari kita berpuasa...syukur syukur syukur...

20 Ramadhan 2013 
29 JULAI 2013
ISNIN

hari ni genap la umur aku 22 tahun..22 OK!!!!!...DUA PULUH DUA...ade orang cakap dah tua tapi aku tak rasa tua pun..hahahahha....29 JULAI 1991=ISNIN,29 JULAI 2013=ISNIN lepas 22 tahun baru jumpa balik 29hb hari isnin...tapi aku pernah je jumpa 29 julai hari isnin sebelum nie,..mase sekolah kalu  tak silap...dan hari nie bersamaan 20 Ramadhan 1434H...2/3 bulan ramadhan..syukur ke hadrat Illahi...masih diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa...

terima kasih kat semua yang wish befday aku...kat mesej, w.sapp,wechat,twitter,fb..terima kasih sebab doakan yang terbaik untuk aku..siap ade yang doa supaya kahwin awal..hahahhaa....calon tak ado lagi nie..tenkiu kat sarul,ulim,maira,dayah,syafiq,tqa,che,kak mazni,ajek,kak ngah,mira,amy,anis,qiqi,jiji,silah,kerol,syahir,fatin,zety,dr bakrie  dan lain-lain..lupa dah..ramai sangat..heeeeeee...asyraf siap nyanyi lagi lagu befday..hahhahaa...rinduuuu...

hari ni pegi berbuka kat pantai batu buruk dengan kak mazni,kak yati,kak wani,saudah,mira & ajek...untuk tahun nie ni first tyme berbuka kat luar & kat pantai batu buruk..tahun lepas banyak kali kot berbuka kat luar..macam yang aku cakap sebelum nie...banyak menda dah berubah..sampai hadi pun cakap aku bagus tahun nie..dia cakap bagus jugak dia tak balik malaysia tahun nie..senget la pak cik tu!!!....lepas berbuka kitaorg pun g cuci mata kat TTC..hahhaaha...dah memang xde keja kan...

nie jer gambar yang sempat amik sebelum berbuka...
wakil dari
 MS CITAJAYA SDN BHD
PRIMA HT CONSTRUCTION EQUIPMENT
hehehhehehe.....
*aku pun tak tahu knp peace aku jdi gtu..suka sangat gelakkan asyraf aku rasa*





(Ada org nk marah sbb x ingat birthday dia. cian dia ... nk wk guana bkn x ingat tp bln pose biasa la terlupa jap... ingat nk raya je... .. Maap kan saya Maap kan saya ya  ... Selamat Hari Tua mak lang... Moga cepat2 kawen ya mak lang  ... Mak lang jgn lupa duit raya n baju raya asyraf ya.. pop pop skali mak lang... hahhahah... nati asyraf belanja mak lang mkn kfc ya..)


nie kak ngah punya wish kat fb..hahhahaa..sebelum tu aku mengamuk kat w.sapp sebab dia lupa befday aku...hari nie aku mengamuk ngan hadi..tapi tak de la mengamuk..gurau2 jer..hadi cakap dia saje je buat-buat lupa,nak tengok aku bising tak...mahunya tak bising..hahaha..siap nak wish hari nie..31hb..hari last bulan 7,dia cakap dia kan memang orang last sokmo wish..banyak cantik!!!!...


hari nie skype ngn hadi...hari tu pun dah skype sebenarnya..lepas sebulan +++ tak contact..busy katanya..KATANYA la.busy jaga kucing yeeee???? .hahahhaha...

nie yang hari tu la...yang mula2 dia call..
.panjang lebor dengar dia membebel....
*sakit tekak gaduh ngan ko di*



nie yang hari nie....
*call sebab nak gosip je aku rasa..kurus pose aku..*










nie OST citer don't look back:the legend of orpheus..
aku layan citer nie setiap sabtu kat KBS World
dari pukul 1.40-4.00pm....
*saje je nak letak jugak*




rasanya tak ada pape dah nak cerita...sekian....
.hehehheehe.....
selamat meneruskan ibadah puasa...
salam sayang...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan