Isnin, 23 September 2013

find me if u can

Bukan merajuk cuma menyendiri
bukan kecewa cuma terasa
bukan kalah tapi mengalah
takdir ILLAHI aku terima
DIA yang membolak-balikkan hati manusia...

tqa cakap jangan mengalah...
~sampai tahap ni ika dah bertahan...jangan give up..ika kuat..jangan sedih2..kalau sesuatu kita nak...tak dapat..jangan risau..jangan rasa penat..jangan putus asa..Allah ade yang lagi baik untuk kita..yang penting jangan lupa Allah..banyak-banyak berdoa...bersabar..Allah akan ganti kesabaran tu dengan sesuatu yang baik...ayat-ayat tqa selalu buat aku kembali bersemangat..tq dear...

buat kamu....
~dulu kamu bertanya bagaimana lagi cara yang kamu boleh buat untuk aku berhenti mencarimu...sekarang,aku akan berhenti..bukan kalah tapi belajar untuk menerima...setiap hari aku belajar...setiap hari aku fikir...from now on,i'll let u go....

lepaskan seseorang yang kamu sayang...jika dia benar untukmu pasti dia akan kembali..ALLAH yang tentukan segalanya...

kadang-kadang lagu judika betul-betul buat aku berfikir...sungguh berat untuk tinggalkan seseorang yang dulu pernah ada dalam hidup kita tapi jika kita terus berdoa..segala rasa berat itu akan segera hilang sebab hanya DIA yang tahu ape yang kita rasa...

~ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku

jangan tanya kenapa aku diam
jangan tanya kenapa aku jadi macam nie..
sebab aku pun tak ada jawapan untuk soalan tu...

salam sayang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan