Jumaat, 4 Mac 2011

sepi tanpa berita seketika....

dh lme x wat keje taip menaip kat cni..hehee...al maklum la jdi student nie sgt2 bz,kalu xbz pown buat2 la bz..heeehehe..hr jumaat aku ade modul part 4 kat D.A...Smpai kul 12 lebih pastu aku ajak diorang g mkn kat kfc...diorang ape lgi mcm org mgntuk disorongkan bntal la...2,3 hr jugak la aku xcukup tido kes kena bgn awal n study..modul lg,ade test lgi...esokannya ade 2test..mmg dhsyt..smpai mdm emiza ckp kalo fail test nie xpe test 2 ade lgi..ish3....hr ahad jumpa lgi dgn test...lepas test g la mkn kat simpang msjid biru last pastu fkir nk buat apa..kalu aku bg bntal terus jer aku tido..hahaahhaha...tp diorg xcited plan smpai la bwk ke crter nk g mesramall n tgk wayang..so ape lgi sewa keta la...dlm kul 12 br btolak g mesramall..hhehehehe..giler punya plan..kitaorg mmg suka decide mnda2 last minit nieyh...hahaha..lepas tgk cter kembar siang bru la kitaorg beredar dr mesramall n g umah tqa...dekat kul 6 baru smpai bilik...ehhehehe..mmg sonok..
*p/s kat diri sndiri jgn ler buat keje mcm nie lgi*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan