Isnin, 14 Mac 2011

kata2 azimat tuk encik kacang.....

assalamualaikum w.b.t

14.3.2011

Mggu nie dipenuhi ngn latihan drama jer….ciang mlm pgi ptg wat bel….kelas eco xde plop mggu nieyh so ape lgi shari ade 2 kelas jer..mmg sonok….sonok2 jugak la tp mggu depan tgk la mcm2 ade..pnim3333…. ade latihan drama kat blok 7..mcm ape dah..drpd awal g smpai la nk balik asyik suka jer….dh la mse ltihan depan miss kitaorg dh suka mcm nk gler..lawak gler kowt miss….tmbah plak suka ngn tqa mlm tuh…lgsung aku xbleh nk tido mlm..(teringt plk sal bed time story lme dh xdgr)pusing kiri pusing kanan kul wape aku tlelap pown aku xsedar…tyme xleh tido tuh nk ngis pown ade…tensen gler dh la pkir kelas esoknya kul 8….p/s:-jgn gelak2 byk2 lgi len kali…emo2 terlebih…

15.3.2011

23:12:58

Mlm yg sgt2 bosan…buknlah bosan sgt2 pown tp oleh kerana pjumpaan bel xjadi disebabkan kayrol yg letih dek kerana jauh sgt3 la pjlnan dia ptg td so aku,tqa,ama,ngn cuky duk ler lepak2 kat court redang…..smbil ciapkan video tuk bel smbil dgr lagu…aku dgn lagu mn blh dipisahkan…nk tido pun kena dgr lagu hbis baik aku psg folder quran…beralun la alunan zikir sebelum aku tido..pling ckit pun hbis la satu surah aku dgr sblum terlelap…..itulah rutin aku sejak dua 3 sem nieyh..kalu budak2 kecik ade yg xleh tido tnpa dgr mak dia brcerita bg aku plak xleh tido kalu xde wayar yg mmbelit kat telinga n bahu aku..mslh2….bhaya nieyh kalu bterusan mcm nieyh tp tuh la yg buatkan aku tido dgn lena…dh la tgn sakit..bese la kalo org dh ade byk pnyakit nieyh selalu la sakit..dh tahu sakit,ape yg xleh mkn aku bedal jer…gtal hidung la..sakit tgn la..silapnya angkat double stand motor jer ptg td besenya angkat dgn tqa tp ptg td tqa xg kelas so try la angkat sengsorang lepas tuh tgn yg dh sedia ade sakit mkin sakit la…mk cik yg urut aku pun dh ckp aku nieyh sakit dh lme tp aku tahan n wat xthu jer…dh mkin teruk dh…mcm org tua dh asenya….hahahaha…silap angkat mnde berat skit jer dia buat hl balik..besenya tyme nk tido ah dia teruk skit…*redha dgn sakit yg ade*

15.3.2011

23:17:55

Encik kacang………

Ku doakan kebhgiaan ko encik kcg..smoga bhgia selalu.mmg bila tahu tuh agak tkilan la..huhuh..i’m gonna miss u n ur smile…..mcm mn ek aku blh pggil dia encik kcg????hahahha….sbb..sbb…sbb…. biarlah aku jer la yg tahu ape cter disebaliknya ..ahhaha..mcm mn blh jdi mcm tuh??xthu la….papepown aku suka gaya dia…lmbut,hormat pmpuan…sumtimes caring kowt..huhuhu..yer la zmn millennium nieyh sush sgt dh nk jumpa lelaki yg btul2 setia……sgt33333 sush..tp aku hormat la ngn encik kacang sbb dia still setia ngn jnji n kisah cinta dia….tabik spring la kat u…sbnarnya dh lme aku nak cter sal dia tp belum ade kesemptn n xthu sgt hal dia…..skrg plak aku selalu dijodohkan tuk jumpa ngn encik kacang sejak sethun yg lalu..hak3..so sbb tuh aku berani nk cter sal dia..ku titip doa dlm diam tuk encik kacang….*memang suka tgk org bhgia nk2 lgi kalo dh bhgia dr zmn sek lgi…keep going on bak kata tqa*

Menanti dan terus menanti cintaku…..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan