Selasa, 28 Mei 2013

akhirnya....

hey i'm back....
syukur syukur syukur...
masih disini..
belajar erti syukur
belajar erti kasih sayang
belajar erti susah
belajar erti berdikari
belajar erti jatuh
belajar erti sedih
belajar erti dihina
semuanya ak belajar di muka bumi yang banyak dengan lakonan ni...

bukan nak cerita pasal lakonan ke ape ke...ni pasal hari jubah saya...yeay...i'm officially graduated....syukur sebab masih ade kesempatan waktu untuk pakai jubah konvo...terima kasih yang tak terhingga kepada semua yang bagi sokongan selama ni...tak terkira dengan jari...untuk semua yang sentiasa disisi tak kira saya sedih ke gembira ke...yang sentiasa doakan saya untuk terus kuat...terima kasih banyak-banyak...

untuk yang sentiasa jatuhkan semangat saya...terima kasih jugak sebab kata-kata tu mampu buatkan saya kuat sampai hari ni...mulut orang sampai bila-bila pun kita tak mampu nak tutup...ape yang penting dan perlu kita ingat...ALLAH  dah aturkan setiap sesuatu yang berlaku pada kita sejak azali lagi...kita kena tabah dan kuat menghadapi semua tu....ayt ''dah lambat konvo memang la tak excited''....terima kasih sebab keluarkan ayat tu untuk saya...saya doakan awak berjaya dalam degree awak... :) :)...semoga ALLAH merahmati...

eh xmo la sedih-sedih...dah dapat sijil diploma dah pun...terima kasih kat mak ayah yang bagi bunga..bagi duit,bagi pinjam kereta,bagi kasih sayang selama ni...dah-dah..bukan ucapan raya nak tulis panjang-panjang..yang lain tu simpan dalam hati dulu...hihihihi....terima kasih kat qiqi,anis,dayah,nisah jugak....tq kat semua yang mesej n call cakap tahniah....semoga ALLAH memberkati kalian..amin....


TEAM KONVOKESYEN 78...UITM (TERENGGANU)...AC110...
ni sikit jer..ader lagi...btw tq semua...ade mase jumpa lagi....gonna miss you all...
rindu nak lepak kat jambatan seberang pintasan...




hey..hey...hey...ni mak n ayah saya...
my love
 ENCIK MOHD DIN BIN SAID & ZAINAB BT CHE AHMAD...
ok!!! now jom komen muka sy ikut muka sape...hahahhaha....xde keja...




tengs jugak kat moyang sebab call...tanya pasal exam macam mane..cakap tahniah sebab dah grad...tenkiu..tenkiu...tq jugak sebab cakap aku segak pakai jubah konvo..senget!!!...ingat ak lelaki ke ape cakap segak..by the way,tengs....as usual...moyang tetap jadi orang last dalam ape jua ucapan....samada hari raya...befday..or lain-lain...hahahahha...takpe lambat pun di...ak appreciate jugak walaupun lambat...heheehhe...

tq jugak kat azzat nun jauh di bumi mesir...tq wish congrats...ckp tyme konvo degree nak bg bunga kat sy...I.ALLAH...murah rezeki ade peluang boleh la..sy akn tuntut ngn awk nnty...heeeeeeee......









gambar from my fav tumblr...




this video..
for you...

pray pray pray....

tq Allah
tq semua..
mak,ayh,kak ngah,ali,yie,yien,abg,ain,firdaus,abg deli,baby,hadi,dayah,tqa....


love
-JUE-




Tiada ulasan:

Catat Ulasan