Sabtu, 29 Oktober 2011

Ku Serah Cinta




Ku serah segala ketentuan
Biarlah masa yang berbicara
Dipangku wajah yang layu
Dan aku telah jemu

Aku tidak mahu berpaling
Pada yang mengganggu dan menggugat
Sapanya meletihkan diri
Hadirnya mengundang penat

Akan ku serah cinta ini
Bukan lagi pada manusia
Kerana cinta martabat itu
Bersalut segunung kepalsuan
Dan kepuraan

Aku semakin tidak peduli
Apa yang mungkin akan terjadi
Kerana gerak dan tindakanku
Mahu bebas dari masalah

Ku serahkan cinta ini
Hanya padaMu, oh Tuhan

Akan ku serah cinta ini
Bukan lagi pada manusia
Kerana cinta martabat itu
Bersalut segunung kepalsuan
Dan kepuraan

Aku adalah aku sekarang
Biar terbuang tetap berjuang
Akan ku serahkan jiwa ini
Sepenuh hati dengan keikhlasan
Aku adalah aku yang sekarang
Ku serahkan cinta ini...

oleh sbb xblh tido...duk dgr lgu yg dh sedia ade dlm fon...ttba dgr lgu nie....emmmmmm....cam best la jugak lirik dia...

hr nie kuar dgn dayah...niat nk mkn nc air jer...skali smpai ke bndar kitaorg pusing...g smyg kat msjid putih..psing2 then balik...xde keje kan..emmm...kitaorg mmg suka buat mnde2 gni..hahhha...kalu ak ade pkwe dr pg smpai ptg kena perli ak rasa...kalu yg jnis join skaki blh thn..hhahahaa...KALU ade pkwe...pkwe pun xde..so xyh nk berangan la jue yer...hahahahha...mlas la nk ckp sal tuh..buang mse n sakit otak jer nk fikir....

dh lme xupdate blog,..ade jer mgadap skrin laptop nie..cuma xthu nk tulis apa..kang tulis pnjg lebor takut ade yg terbca...terasa plak..ak xpela terasa2 nie..dh biasa..simpan dlm aty jer la...lme2 ilang..kalu xilang wat2 ilang jer la kan...cuti dh ilang stgh..ade stgh lg...then msuk sem bru...nk hbiskan stgh tu..aduyaiiiiiiiii..mguji btul la..mcm2 ade..mguji kesabrn..mguji keimanan....emmmmmmmmm...sabar jer la...

xnk la tulis pnjg2...nnty jmpa lg next entry...daaaaaaa...salam kerinduan dr sy...lots of love to u...mmmmuaaaaahhhhhhhh....heeeeeeeeeeee....

***within 4 months....mcm2 yg blaku..sedihnya la....
**be strong...
**we choose whether to live well or live hell.....~~HLOVATE
**may ALLAH bless...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan