Sabtu, 30 April 2011

<<< dua thun bersama selangkah meninggalkan>>>

Perghhhh!!!!jiwang gler tajuk kali nim..hahaha…jgn salah sgka….jgn salah pham..kali ni kisah kolej la!!!!...

redang owh redang…kalu pulau tuh mmg la menarik sgt2 nk cter tp ni kisah kolej jer..xde yg menarik sgt pown….dh dua tahun aku duk kolej yg diberi nm redang msuk sem bru akn dtg aku kene duk luo sbb kolej ni dak part 1 duk….imbau balik mse 1tyme masuk kolej nie best gler2..dpt plak bilik besar duk plak 4org…tp nk g kelas skit punya jauh…jln g blok dekat 15 minit..kalu balik tghri mmg panas terik kowt..tp kalu ujan mcm duk kat gunung yg xde pokok..berangin gler…mse part 1 aku duk redang 2/009…part 2-redang 1/112….part 3-redang 3/020…n then part 4-redang 4/o18….time kasih la byk2 sbb tmpatkan sy kat level bwh jer selama nie…hik3..sgt2 sonok kowt….









byk dh kenangan kat kolej nim….lari dr monyet la…lari dr kucing jgn sebut la byk mn…dua kali smbut pose kat redang....port yg buatkan aku teringt bila bgayut tyme kapel dulu2…main tepung smpai berseph satu bilik….ahaahha..xpepasal jdi mk cik cleaner aku…hbis satu lorong level o kitaorg bersihkan…hahahaa…gatal sgt main tepung…..tmpat2 lepaskan tensen..yg paling best tmpat tgk bintang!!!!!.....court redang!!!!...lpas ni cr port len dh la...

time kasih la sbb bg sy duk redang 2thun...tp kalu bg sy g pulau redang ke pulau2 len ke lg best!!!!..

*demand lebih2 plop....ngeh333.....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan